.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو فراکسیون امید مجلس ؛
دژپسند می‌تواند مدیریت علمی را پیاده کند
عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است که وزرای پیشنهادی اقتصاد و کار گزینه های مناسب و خوبی برای تصدی این پست ها هستند و می توانند رای اعتماد نمایندگان را کسب کنند.

به گزارش شمال نیوز، علی ابراهیمی در خصوص وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی گفت: در ابتدا که فرهاد دژپسند از سوی رییس جمهور معرفی شد، شناخت کاملی از او وجود نداشت اما در رایزنی هایی که در چند روز اخیر در کمیسیون ها و فراکسیون ها با وی داشتیم، توانست نظر بسیاری از نمایندگان را جلب کند و بنابراین می تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

ابراهیمی با بیان اینکه دژپسند گزینه خوبی برای وزارت اقتصاد است، عنوان کرد: با تجربه و تسلطی که از وی سراغ داریم، می تواند یک مدیریت علمی را در وزارت اقتصاد به کار بگیرد و پیاده کند و برنامه‌ای هم که ارائه داده، عبور از التهاب و رسیدن به فضای ثبات اقتصادی است که نشان می دهد هم دغدغه و هم شناخت لازم را دارد.

عضو فراکسیون امید مجلس در پایان گفت: البته واقعیت این است که شرایط کشورمان به صورت کلی بحرانی است و برای اینکه از این بحران عبور کنیم، باید تمام دستگاه ها و وزارتخانه ها با هم تعامل داشته باشند و این موضوع فقط ارتباط با عملکرد یک یا دو وزارتخانه ندارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.